Wszystko można w temacie zobaczyć w wideo od Matta pracownika Google.
W wielkim skrócie można powiedzieć iż zależna jest wartość jaką dostajemy w zamian za link. Czyli ile kasy zarabia link i ile wydaliśmy na ten link.
Podam wam przykład jedna z firm podarowała bloggerom drobne upominki a ci napisali i podali inki do tej firmy. Google raczej nie zindeksuje jako płatne gdyż podarunki nie miały dużej wartości a były tylko upominkiem z szkolenia.
Tak więc życzę wam wysokich pozycji.
A ja dzisiaj trafiłem na taki artykuł https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-na-facebooku-w-2019/ i zastanawiam się teraz czy rzeczywiście warto jest inwestować w SEM. Z tego co czytam w artykule to może ono mieć spory wpływa na to jaka jest wysokość sprzedaży. Może wy podpowiecie mi coś w tym temacie?
OdpowiedzUsuńChcesz poprawić wygląd strony firmowej czy bloga? Poznaj najlepsze motywy wordpress firmowe i biznesowe.
OdpowiedzUsuńNie zdawałam sobie sprawy jak to realnie wygląda jeśli chodzi o koszty i zyski. Ja mam swoją stronę od niedawna, na razie ruch średni i sprzedaż usług także. A że oferta jest naprawdę konkurencyjna to myślę aby się zdecydować na pozycjonowanie od https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/poznan/ . Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej agencji. A mnie interesuje pozycjonowanie lokalne przede wszystkim.
OdpowiedzUsuń